سخن روز /
توزیع شفاف آرد روستایی نشان دهنده پویایی شبکه و مقدمه دریافت مسئولیت های سنگینتر توسط شبکه تعاونی ها
1403/06/21

به گزارش پات، دکتر حایک عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در دوره آموزشی سامانه مدیریت توزیع آرد روستایی بیان کرد: مسئولیت های سنگینی سازمان مرکزی تعاون روستایی در حوزه های مختلف بخش کشاورزی و حتی روستایی بر عهده دارد، که نمونه آن توزیع آرد روستایی است.

دکتر حایک با تشریح فرآیند تصویب قانون تشکیل شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست های حمایتی محصولات کشاورزی افزود: پس از تصویب این قانون و شکل گیری شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست های حمایتی، وزارت جهادکشاورزی توانست با درایت و قدرت نفوذ بیشتری در تعیین قیمت محصولات کشاورزی و نیز مدیریت بازار این محصولات اثرگذار باشد. نمونه این اثرگذاری نیز تعیین قیمت تضمینی گندم از کشاورزان برای سال زراعی جدید پیش از شروع فصل برداشت بوده است که قدم بسیار شایسته ای بود که توسط دولت جدید برداشته شد.

وی افزود: امیدواریم با بهره گیری از قوانین موجود و نیز تصویب برنامه هفتم توسعه، بتوانیم منویات مقام معظم رهبری در خصوص خودکفایی محصولات کشاورزی و جهش تولید بالاخص محصول استراتژیک گندم را اجرایی نماییم.

 دکتر حایک گفت: تعاون روستایی با وجود شبکه مویرگی می تواند در حوزه بسیاری از وظایف بخش کشاورزی موثر باشد و علیرغم بسیاری از مشکلات موجود با حس مسئولیت پذیری بالای ارکان و کارکنان سازمان و شبکه، وظایف محوله را به سرانجام مقصود می رساند.

 ایشان تاکید کرد: طراحی سامانه مدیریت توزیع آرد روستایی مقدمه ای بر نمایش پویایی شبکه و توانمندی آن می باشد که این سازمان را برای دریافت ماموریت های بزرگتری آماده می کند.

تعداد مشاهده خبر325 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :4 :1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal